2022. április 20., szerda

Talán mexikói áldás



Az alábbi idézet, ősi mexikói áldásként terjed egy ideje a neten. Az eredetében ugyan nem vagyok biztos, talán az, talán nem. Ám legyen bárki is a szerzője, fantasztikusan összefoglalja az elengedni vagy megbocsátani valóinkat, tanuló pályáinkat vagy beragadásainkat. Lehet, hogy neked is van  köztük egy és lehet, hogy egy egész csokorra való. 

Nemcsak azért osztom meg, mert tetszik és talán neked is tetszeni fog, hanem azért is, mert úgy gondolom , hogy az Intuyching® módszerrel, amit magam is használok és tanítok és csodálok nap mint nap, óriásit lehet vele segíteni, ha ezt az áldást önmunkára szeretnéd használni. 

Jöjjön hát az áldás, aztán írom , hogy mire is gondoltam.


“Felszabadítom a szüleimet az érzés alól, hogy cserbenhagytak.

Felszabadítom a gyermekeimet az érzés alól, hogy mindig büszkévé kell tegyenek; hogy saját útjukat járhassák szívük állandó sugallatát követve.

Felszabadítom a társamat a kötelezettség alól, hogy engem kiegészítsen. Semmiben sem szenvedek hiányt, együtt tanulok minden lénnyel és mindig.

Köszönöm nagyszüleimnek és ősatyáimnak, hogy összegyűltek azért, hogy én ma életet lélegezhessek. Felszabadítom őket múltbeli hibáik alól, és be nem teljesült vágyaik alól, mialatt tisztában vagyok azzal, hogy megtették a tőlük telhető legtöbbet, hogy helyzetüket elrendezzék az akkori lelkiismeretük szerint. Tisztellek, szeretlek, és ártatlannak ismerlek el.

Átlátható vagyok szemed előtt, hogy tudja, nem rejtegetek semmit, nem tartozom semmivel azon kívül, ami vagyok; igaz vagyok magamhoz és a létezésemhez; hogy tudja: a szív bölcsességét követve tisztában vagyok vele, hogy élethívatásomat teljesítem, szabadon láthatatlan és látható családi kötöttségektől, melyek megzavarhatnák Békémet és Boldogságomat, melyek az én kizárólagos felelősségeim.

Lemondok a megmentő szerepéről, aki egyesíti és teljesíti mások elvárásait.

Csak és kizárólag a SZERETETEN keresztül tanulva, megáldom lényegemet, kifejezési formáimat, bár lehet, hogy vannak, akik nem értenek meg.

Értem magamat, mert én, és csak én éltem, és tapasztaltam meg történelmemet; mert ismerem magamat, tudom ki vagyok, tudom mit érzek, hogy mit cselekszem és miért.

Tisztelem és elfogadom magamat.

Becsülöm az Istenit magamban és benned is.

Szabadok vagyunk.”


Gyönyörű szöveg, szeretem olvasni.

Amikor olvasod és egy egy mondatnál ellenállást érzel vagy vitatkoznál egészen biztos, hogy van vele munkád. Mit lehet megnézni és átalakítani az Intuychinggal, vegyünk néhány példát.

Első sor: először is tisztázzuk, hogy az, hogy a szüleim cserbenhagytak az nem egy érzés hanem egy gondolat vagy még inkább korlátozó hit. Az érzés ami hozzá kapcsolódik lehet neheztelés vagy inkább harag. Két dolgot tehetünk, hogy valóban felszabadulhassunk, az egyik a hit munka, azaz átalakítjuk a negatív hitet egy pozitív támogató hitté például a szüleim szeretnek és támogatnak engem. Ezekkel a hitekkel már önmagában is rengeteg dolgot tudunk csinálni az Intuyching rendszerrel. Megnézhetjük, hogy ehhez az új hithez van e érzés (ami egyfajta üzemanyag a hitek működéséhez.  A szüleim cserbenhagytak hitet valószínűleg az az érzés működteti tartja fent, hogy haragszom vagy neheztelnek rájuk éveken át és ez életben tartja ezt a hitet. Az új pozitív hithez is szükség van pozitív érzésekre,  a működésükhöz ), ha nincs kérünk hozzá, amit tisztán meg is mutat nyomban a táblázatrendszer milyen érzések ezek. Van e hozzá idegpálya amin ezt az új hitet alkalmazni, működtetni tudjuk? Tisztázni tudjuk, hogy kell e valami az új idegpályához, azt is ellenőrizni tudjuk hogy a régi korlátozó hithez tartozó idegpálya és érzések abszolút megszűntek e. A másik amit tehetünk a megbocsátás ez úgy történik, hogy a neheztelés és a harag megszüntetésére megbocsátó mondatokat alkalmazunk a Demert módszer segítségével illetve ugyanennek a módszernek a segítségével az új támogató hitünkön is megnézhetjük van e még ellenállásunk és megszüntethetjük azt.

Ide be másolok egy videót a Demert módszerről, a rendszer megalkotója László Erika előadásában.

https://www.youtube.com/watch?v=MHwIBS9WYpg&t=306s

A második esetben ahol arról van szó, hogy a gyerekeimnek büszkévé kéne tenni engem ahelyett, hogy a saját útjukat járják, itt valószínűleg az elvárásokkal és az egóval dolgoznánk, ha egy Intuyching® konzultáción vennél részt. Aztán azt is megnézhetnék például, hogy mennyire vagy kész, képes és hajlandó hagyni, hogy a gyerekeid a saját útjukat járják?

A nagyszülőkről és ősatyákról szóló résznél egészen biztos, hogy előkerülnének transzgenerációs minták a konzultáció során és azok átalakításával foglalkoznánk. Ezek olyan családi minták és energiák vagy hitek, amik még mindig korlátozóan hatnak rád.

A továbbiakban megnézhetnénk, hogy teljesnek szerethetőnek és a körülményektől vagy más emberektől függetlennek érzed e magad és ha nem , mit kell ahhoz átalakítani, hogy ezt meg tudd lépni ezután? 

Van e bátorságod vajon a teljes és szabad önkifejezéshez és mennyire hagyod ugyanezt másoknak?

Megnézhetnénk, hogy hány százalékban tiszteled és fogadod el magad, hogy mennyire becsülöd magadban az istenit vagy hogy mennyire vagy kész szabaddá válni?

Rengeteg kérdést tudnék még feltenni, de a célom igazából a figyelmed felkeltése volt, hogy megmutassam ezzel is, hogy mi mindenre használható az Intuyching® módszer.

Várlak szeretettel online konzultációra, illetve ha felkeltette az érdeklődésedet és szeretnéd mélyebben tanulmányozni, gyere és tanuld meg alkalmazását egy Intuyching® workshopomon a legközelebbi linkje:

https://www.scc.world/hu/kovetkezo-tanfolyamok/intuychingr---szupertudatos-onfejlesztes-tm-webinar-470-2022-05-06/

Klienseim meghívást kapnak Lélekvendéglő névre hallgató, zárt Facebook csoportomba is, ahol lehet töltődni, nevetni, motiválódni és csodás emberekkel kapcsolódni. 

Beckné Máté Ágnes

Intuyching instruktor és intuytor

Máginga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése