2020. december 23., szerda

Á nem vagy ámen?

 


Nem szándékoztam már karácsony előtt írni, de máshogy alakult.
Megint egy nagyon jó, ajándékot hozó beszélgetésen vagyunk túl a lányommal. Igazán jó kis téma kerekedett ki belőle. Biztos voltatok már ti is úgy, hogy eszetekbe jutott egy jó ötlet vagy megérzés és lebeszéltétek magatokat róla , aztán utólag már bántátok, hogy nem azt választottátok, nem arra mentetek vagy nem csináltátok meg. Én ugyan már egy jó ideje figyelek a megérzéseimre, de évtizedekig nem ez volt a jellemző. Szinte minden ötletemről lebeszéltem magam és bizony dönteni sem szerettem. Ez mára szerencsére megváltozott, és mondhatom sokat dolgoztam rajta, hogy így legyen.  A fő oka, hogy ezt csináljuk az, hogy nem bízunk magunkban eléggé és nem figyelünk a jelekre. Még most is sokszor előfordul, hogy nem veszek észre jeleket, például indulás előtt ránézek egy sálra vagy a táblázataimra, mégsem viszem magammal őket és később tényleg szükségem lenne rájuk. Megosztom veletek  a beszélgetésünket, mert amilyen egyszerű, olyan nagyszerű segítség lehet abban, hogy tudatosítsuk a pillanatot , amikor épp lebeszéljük magunkat arról, hogy hallgassunk az első megérzésünkre.

Szóval mesélem ma a lányomnak: 
- Képzeld valaki írt nekem, hogy szeretne egy cipzár húzót (ingákat, kulcstartókat apró ajándékokat készítek a Máginga oldalon ) nagyon tetszik neki az egyik, csak hát az az angyalka ami lóg rajta, az neki egy kicsit túl sok, valami más díszt tudnék e rátenni? Hozzáteszem, hogy amikor ezt a húzót készítettem, eredetileg egy hattyú díszt szerettem volna rá tenni, de épp készítettem egy kis angyaldíszt, amivel nem tudtam mit kezdeni, így került rá az angyal. Szerintetek mit választott a lány, amikor lefotóztam a lehetséges díszeket? Hát persze, hogy a hattyút. 

Erre a lányom mondja :

 - Hallgatnod kellett volna az első megérzésedre.

 -Persze teljesen igazad van-válaszoltam neki. 

És aztán folytattam, hogy jött tegnap egy hölgy, néhány ajándék tárgyért és pár házzal arrébb vitte a GPS a házunktól. Majd mikor ideért mesélte, hogy az volt az érzése, hogy itt parkoljon le és sétáljon tovább, de aztán lebeszélte magát. Ugyanazt mondtam neki akkor, mint most nekem a lányom, hogy az első megérzésre kellett volna hallgatnia. És mondom a lányomnak tovább, hogy ilyenkor mindig azt mondjuk ááá nem, inkább tovább megyek vagy ááá biztos hülyeség, erre a lányom hozzátette, hogy bizony neki rengetegszer hangzik a fejében ez az ááá nem. 

-Látod akkor már tudod, hogy az ááá nem- re nem szabad hallgatni  és viccesen hozzáfűztem, hogy az ááá nem "ördögtől való" (jó útról eltérítő) 

Mire az én okos kamasz lányom így szólt: - Aha. Ááá nem helyett ámen.

 Majdnem felsikítottam annyira tetszett és tetszik azóta is. Mert ahelyett, hogy lebeszélnénk magunkat egy jó ötletről és nemet mondanánk a megérzéseinkre mondjunk igent, mondjuk azt, hogy  úgy legyen! Vagyis ámen. 

Én biztosan figyelni fogom eztán így is, most már tudatosítva az áá nem, áá inkább azt, áá a másik biztos jobban tudja szavakat, mert ilyen esetekben inkább áment mondok.

Köszönöm,hogy elolvastátok.

Kellemes készülődést és békés és szeretetteli ünneplést, boldog karácsonyt  kívánok!

Beckné Máté Ági
Intuytor
Léleksegítő
Máginga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése