2018. június 2., szombat

Az egész része vagyok

Sue Fenlon Art

Fésűs Éva
Kicsi vagyok

Kicsi vagyok, kis körben élek, kiskert az, ami rejt.
 Fejem felett a csillagképek
 évről-évre ugyanazok.
 Örömöm millió virágban lel magára, ujjongáson ismert madárdal.
 Serény hangyák ezerszám küzdenek ugyanekkora szalmaszállal.

Kicsi vagyok.
Csak a világ nő, tágul, teljesül, mindennap új megismeréssel szédítve szívemet. Én ennyi tengernyi  széphez mit adhatok?

A nagy csodákat Kiáltsák ki mások bátrabban, szebben, kiket most hív e száz ágú vadon.
Óriás voltam én is, amikor nekivágtam fiatalon.
De íme, nap mint nap kisebb leszek.
Minél több gazdagságot adnak az érlelgető éjek, a gyűjtögető nappalok, közöttük egyre jobban elveszek, mert egyre jobban érzem,
milyen megmérhetetlen egész az,
aminek én is része vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése