2023. március 22., szerda

Önszeretés a víz segítségével

 

Arról szerettem volna írni, hogy hogyan szerethetjük, gyógyíthatjuk magunkat a világ legtermészetesebb legalapvetőbb dolgával a vízzel. Amihez mindenki hozzájut, ráadásul a legtöbb formájában teljesen ingyen, gondolok itt a tóra, tengerre, folyóra, forrásra, az esőre és a harmatra.

A Víz világnapjára sok szeretettel.




💧Vízivás

 Vannak olyan klassz dolgok az életben amik nélkül lehet élni, de nem érdemes. Hát a víz olyan ami nélkül nem lehet élni, legalábbis nem sokáig. Ezért mindig nagy hálával tekintek rá .

 

Igyekezzünk minél több tiszta, szűrt vizet inni minden nap. Én a csapra helyezhető vízszűrőket kedvelem a legjobban, hogy szűrt ugyanakkor folyó azaz áramlásban lévő vizet fogyaszthassak.


 Ha tehetjük és van a környékünkön forrásvíz, fogyasszunk belőle minél többször. Vannak ugyan mennyiségi ajánlások, de bevallom nekem még életemben nem sikerült 2 litert elfogyasztanom egy nap, így én inkább a minőségre utazom 😀🙈

 

Mivel a víz elképesztő módon hordozza az információt, ezt is használhatjuk testi-lelki gyógyulásunkra. Rátehetünk egy pohár vagy kancsó vizet olyan fotókra amik örömet okoznak. 

Vagy pozitív megerősítésekre, szankalpákra amiket éppen használunk. 


Gyógyító ásványok, féldrágakövek energiáját is használhatjuk úgy, hogy egy kancsó vízbe helyezzük őket, természetesen fizikailag és energetikailag megtisztítva ha lehetséges. Ingával vagy más biofeedback módszerrel ki lehet tesztelni, hogy hány percig érdemes a vízben tartani, mielőtt leszűrnénk. Én azt tapasztaltam hogy 10 - 15 perc általában elegendő . Aztán már ihatjuk is a gyógyító nedűt.


🌊 Fürdőzés, mosakodás

A víz a megtisztulás jelképe is. A legtöbb vallás alkalmazott rituális fürdést a testi lelki megtisztulás érdekében. 

Ha természetes vizekben megmártózunk és alámerítkezünk érezhetjük is ezt a fajta megtisztulást.


 Ha tengerisós fürdővízbe alámerülünk, szintén energetikai, aura tisztító hatással bír.

Ha átdörzsöljük a testünket fürdéskor, az elősegíti a meridiánokban az energiaáramlást.


💦Harmaton járás

Szeretek mezítláb járni a fűben, különösen ha még harmatos is.

Elképesztően jó érzés, életerő fokozó hatása is van. Vannak akik az egész testük átdörzsölik harmatos kézzel, bevallom én még nem próbáltam, de szeretném.


💙 Esőfürdőzés

Csendes nyári esőben szoktam csinálni, hogy kiállok, becsukom a szemem és elképzelem ahogy az eső minden gondom bajom elviszi, lemos mindent amire már nincs szükségem. Rendkívül felszabadító tud lenni. 


Egyébként nem kell vele megvárni a nyári esőt, vizualizálni is nagyon jól lehet. Lehunyt szemmel elképzeled ahogy süt a nap és közben esik rád puhán, a nyári melegben a langyos eső és lemos mindent ami korlátoz, ami nem szolgálja a javadat és szépen elszivárog a földbe, ahol átalakul, a növényeket tápláló finom energiává.


💦💧🌊💙💦💧🌊💙💦💧🌊💙💦💧🌊💙

Beckné Máté Ágnes

Intuyching instruktor és intuytor

Máginga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése