2018. március 1., csütörtök

9. Heti Louise L.Hay

Ezen a héten ismét átléphettünk egyik hónapból a másikba. Februárból március lett, a hónapok tekintetében télből a tavaszba léptünk. Az időjárást tekintve láthatjuk, hogy semmi sincs kőbe vésve március ide vagy oda lehet fagy és hó is, de ez nem jelenti azt, hogy soha nem jön el a tavasz. Örülök, hogy szánkózhattunk még egyet és bizakodom,hogy nem fagynak el a gyönyörű virágaim és még hálásabb leszek, ha végleg beköszönt a tavasz. Ismét a Louise L. Hay öröknaptárjából hoztam el az e heti pozitív gondolatokat illetve a megerősítést március hónaphoz.



1.Tudom, hogy nem kell titkolnom a sebezhetőségemet, érzelmeim kifejezése jót tesz az egészségemnek.
2.Megengedem magamnak a csendet, és lenyűgöz amit látok. Az élet csak arra vár, hogy megossza velem titkait.
3.Türelmes, megértő és szeretetteljes vagyok mindenkivel, magammal is. 4.Otthonom békés kikötő, szeretet tölti be minden zugát.

 Március
 Minél jobban szeretem az életet, annál többször tapasztalom, hogy az élet is szeret engem! Ebben a hónapba tele vagyok hálával és elismeréssel.

5.Szeretem a testem, és lelkiismeretesen gondoskodom róla. Szép és egészséges vagyok, tele energiával.
6.Kiállok magamért. Most erőre van szükségem.
7.Nem számít, hány éves vagyok. Ideje megfelelnem a koromnak, és fel kell ismernem az értékeimet.

Köszönöm Louise, az e heti gondolatok is felemelőek.

Ha szeretnéd elolvasni miért kezdtem bele a heti Louise L. Hay írásába, olvasd el az Első heti Louise L. Hay-t.

Ha tetszett az írás, oszd meg, hogy másokhoz is eljuthasson.




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése