2018. március 7., szerda

10. Heti Louise L. Hay

 A héten ünnepeljük a Nemzetközi Nőnapot, így a mai bejegyzés témájában ehhez kapcsolódik. Ez a nap a nők iránti tisztelet és megbecsülés napja. Eredetileg ezen a napon női egyenjogúsággal és szabad munkavállalással kapcsolatos tüntetéseket tartottak. 1917 óta tartják március 8-án, nálunk Magyarországon azonban csak 1948 óta. New Yorkban 1857-ben negyvenezer textilipari munkásnő sztrájkolt a béregyenlőségért és a munkaidő csökkentéséért. Ma is sok civil szervezet választja ezt a napot, hogy tiltakozzanak a nők elleni erőszak, munkahelyi szexuális zaklatás, családonbelüli erőszak vagy a prostitúció ellen. Szentül hiszem, hogyha valami ellen harcolsz akkor azt erősíted,ha valami mellé állsz akkor pedig azt. Ennek tükrében a fenti tényekkel( amik a Wikipédiáról származnak)kapcsolatban azt gondolom, hogy ezeket a problémákat egyetlen dolog oldhatja meg a küzdelem helyett, a nők önbecsülésének és önértékelésének a fejlesztése, növelése. Egy megfelelő önbecsülésű és magas önértkeléssel rendelkező nő soha nem lesz bántalmazás áldozata és nem fogja eltűrni, hogy zaklassák vagy hogy alacsonyabb bért kapjon, mint amit amennyit megérdemel. Úgyis mondhatnám, az hogy hogyan bánnak velünk mások, egyenes arányban van azzal, hogy mekkora az önbecsülésünk . Mint ahogyan pontosan annyi pénzt kapunk a munkánkért, amennyire értékeljük magunkat. Tehát minden nőt arra bíztatok(a férfiakat is), hogy foglalkozzon az önbecsülése és az önértékelése fejlesztésével. Így a nők iránti tisztelet és megbecsülés is növekedésnek indul majd.




  Louise L. Hay is fontosnak tartotta a nők önbecsülésének a növelését, önmaguk szeretése és elfogadása útján. A sikeres nő című könyvéből választottam nőknek szóló megerősítéseket.

Pozitív megerősítések nők számára

 Életre hívom magamba női erőmet.
 Felfedezem, milyen csodálatos vagyok.
Meglátom magamban a csodálatos lényt.
 Bölcs vagyok és gyönyörű.
 Szeretem azt amit felfedezek magamban.
 Úgy határozok, hogy örülök.
 A magam asszonya vagyok.
 Magam irányítom az életemet.
 Kiterjesztem képességeimet.
 Szabad választásomból lehetek, ami lenni akarok.
 Nagyszerű az életem. Az életem csupa szeretet.
 A szeretet az életemben önmagammal kezdődik.
 Ura vagyok az életemnek.
 Erős asszony vagyok.
 Szeretetre és tiszteletre méltó vagyok.
 Senkinek nem vagyok alárendeltje, szabad vagyok.
 Készen állok új életmódok elsajátítására.
 Megállok a saját lábamon.
 Elfogadom és használom a saját erőmet.
 Megbékéltem a magánnyal.
 Örülök, hogy idáig eljutottam.
 Szeretem magamat és örülök magamnak.
 Szeretem, támogatom és örülök azoknak az asszonyoknak, akik szerepet játszanak az életemben.
 Mély megelégedéssel tölt el az élet.
 Felfedezem és bejárom a szeretet minden ösvényét.
 Örülök, hogy nő vagyok.
 Örülök, hogy itt és most élhetek.
 Szeretettel töltöm meg életemet.
Tudomásul veszem, hogy nekem ez az idő adatott meg.
 Teljes és tökéletes egésznek érzem magam.
 Megadom magamnak, amire szükségem van.
 Megnyugtat a kiteljesedés.
 Biztonságban vagyok minden rendben van az életemben.

Gyógyító meditáció

Hajlandó vagyok felimerni önmagam nagyszerűségét. Úgy határozok, hogy száműzöm gondolataimból és életemből mindazokat a negatív, romboló, káros, félelmetes gondolatokat és eszméket amelyek megakadályozzák, hogy azzá a nagyszerű asszonnyá  legyek akivé lennem kell. Biztosan megállok a saját lábamon, kiállok a saját érdekemért és gondját viselem magamnak. Megadom magamnak mindazt amire szükségem van. Önmagam kiteljesedése biztonságérzettel tölt el. Minél jobban kiteljesítem önmagamat, az emberek annál jobban szeretnek. Beállok azoknak az asszonyoknak a csapatába, akik más asszonyod gyógyításában fáradoznak. Áldás vagyok a földgolyón. Ragyogó és fényes jövő áll előttem.
 És ez így van!

Hálásan köszönöm, Louise.


Ha szeretnéd elolvasni miért kezdtem bele a heti Louise L. Hay írásába, olvasd el az Első heti Louise L. Hay-t.

Ha tetszett az írás, oszd meg, hogy másokhoz is eljuthasson.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése