2018. március 15., csütörtök

11. Heti Louise L. Hay

A héten  tovább folytatnám az írást A sikeres nő című könyvéből.

Elég a bírálatból
Haszontalan dolog a bírálat, soha semmi pozitívum nem származik belőle. Ne bíráld magadat, mentesítsd magadat ettől a tehertől. Másokat se bírálj, hisz rendszerint, ami kivetnivalót másokban találunk, az csupán kivetítése azon dolgoknak, amelyeket önmagukban nem szeretünk. Mások negatív megítélése egyik legkomolyabb oka életünk korlátainak. Csakis mi ítélhetjük meg magunkat, se az Élet, se Isten se a Világegyetem.
 Szeretem és helyesléssel övezem önmagamat.

Ne rémisztgesd magad
Ebből mindannyiunknak elegünk van. Túl gyakran terrorizáljuk magunkat saját gondolatainkkal. Egyszerre az embernek csak egy gondolata lehet. Tanuljunk meg pozitív kijelentésekben  gondolkodni. Ezáltal gondolkodásunk csakis jobbra fordíthatja életünket. Ha legközelebb azon kapod magad, hogy már megint megrémültél valamitől, nyomban mondd azt, hogy:
Nincs szükségem önmagam rémisztgetésére . Az élet isteni, nagyszerű kifejeződése vagyok, és ettől a perctől fogva teljes életet élek.

Ragaszkodj az önmagaddal fenntartott jó viszonyhoz
A másokkal fenntartott kapcsolatok annyira lekötnek bennünket, hogy szinte a háttérbe szorítjuk magunkat. Csak hellyel- közzel szakítunk időt önmagunkra. Most pedig légyszíves és foglalkozz önmagaddal. Szeresd magadat. Fordítsd figyelmedet szívedre, lelkedre.
 Én vagyok a kedvencem

Bánj magaddal úgy, mint olyasvalakivel, akit szeretnek
Tiszteld és becsüld önmagadat.  Aki szereti önmagát, az nyitottabban  fogadja mások szeretetét. A szeretet törvénye megkívánja, hogy figyelmedet arra összpontosítsd, amit akarsz, és ne arra amit nem akarsz.. Összpontosíts önmagad szeretetére.
 E percben teljes mértékben szeretem magamat.

Ápold a testedet
A tested felbecsülhetetlen kincs. Ha hosszú, teljes életet akarsz élni, akkor most kezdj el magaddal törődni. Jó benyomást akarsz kelteni, ami még fontosabb azt akarod, hogy kiegyensúlyozott és jó legyen a közérzeted. A táplálkozás és a testedzés igen nagy jelentőségű. Hiszen azt akarod, hogy a tested rugalmas és mozgékony legyen egészen az utolsó napig, amelyek itt töltesz ezen a földgolyón.
 Egészséges vagyok, boldog és kiteljesedett egész.

Fektesd megbízható anyagi alapokra a jövődet
Minden nőnek joga van ahhoz, hogy saját pénze legyen. Nagyon fontos, hogy ezt a tényt tudomásul vegye mindenki. Hozzátartozik önbecsülésünkhöz. Gyűjthetünk apránként. A lényeg, hogy gyűjtsünk. Ebben a tevékenységben a kijelentéseknek jó hasznát vehetjük.
 Folyamatosan növelem bevételemet. Bármit teszek, az gyarapodásomat szolgálja.


Írás közben jöttem rá, hogy az első és az
 utolsó két pontban jókora fejlődnivalóm van.
Hálásan köszönöm, Louise.


Ha szeretnéd elolvasni miért kezdtem bele a heti Louise L. Hay írásába, olvasd el az Első heti Louise L. Hay-t.

Ha tetszett az írás, oszd meg, hogy másokhoz is eljuthasson.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése