2014. március 20., csütörtök

Boldog Boldogságnapot!

Ma van a Boldogság Világnapja vagyis minden év március 20.-án. Nekem már önmagában az is nagy öröm, hogy van már a Boldogságnak Világnapja. Szerettem volna csinálni ma valamit, ami emlékeztet arra, hogy Boldog Vagyok. Mivel az idei terveim közt a játssz többet is szerepelt, így a játékot választottam.Rájöttem, ha összeírom miket szeretek csinálni, rájöhetek miért játék az élet.

A következőket írtam

Mosolyogni
Irni párás ablak üvegre
Énekelni
Rohangálni mezítláb
Trambulinozni

Jógázni
Álmodozni
Táncolni
Élvezni a napsütést
Kirándulni

Ajándékot adni ami örömet okoz
Zenét hallgatni

Értékességüket megmutatni másoknak
Léleksegíteni
Engedni, hogy más nyerjen
Tengerparton meditálni

Az volt a legjobb benne, hogy alig lehet abbahagyni és Boldog vagyok, hogy ilyen sok egyszerű dolog boldoggá tesz és még hol van  az ölelés, a barátkozás, a nevetés míg ki nem jön a könnyed, a séta naplementében, a pitypang fújás , a mozi, a szerelem, a lányomnak mesélni órákig összekuckózva, a szoknyában biciklizés vagy a  virágos réten állni karunk széttárva nézni az eget és örülni annak, hogy létezünk.

És nektek Miért Játék Az Élet?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése