2012. november 16., péntek

Tükörmunkával az önértékelésért

Többször írtam már arról, hogy milyen fontosnak tartom önmagunk szeretetét és arról is, hogy milyen fontosak a pozitív megerősítések. Amikor már elég tudatosak vagyunk ahhoz, hogy folyamatosan figyeljük a viselkedésünket, az érzéseinket és szavainkat akkor rengeteg korlátozó hitet, negatív megerősítést ismerhetünk fel. Nekem soha nincs szerencsém. Jaj de hülye vagyok. Nehezen tudom kimutatni az érzéseim. Amikor az emberek tükörbe néznek, legtöbbször valami negatív dolog jut eszükbe: csúnya vagyok, kövér vagyok, de megöregedtem, sápadt az arcom, húú mennyire beráncosodtam. Anyukámat egyszer láttam, amint kiöltötte magára a nyelvét a tükörbe. Megerősítéseket lehet mondogatni magunkban, leírni őket, hangosan mondani , de mind közül amivel a legerősebb és legmélyebb hatást lehet elérni az a tükörbe mondott megerősítés.



Az SVT tisztítások végén is gyakran javaslunk megerősítéseket, amit mondogathatnak a kliensek, hogy valamiben megerősödhessenek, változhassanak és legtöbbször tükörbe mondást javasol Felső Én. Ha már ott tartunk, hogy felismerjük, hogy miket is mondogatunk akkor nincs más dolgunk, mint a negatív korlátozó hitet megfordítjuk és pozitív megerősítésként ismételgetjük, ha lehet tükörbe. Szép vagyok. Karcsú vagyok. Nagyon fiatalos vagyok. Elképesztően szerencsés vagyok. Minden sejtem teljes egészségnek örvend. Amíg még nem sikerül észrevennünk vagy pozitívvá alakítanunk a saját korlátozó hiteinket, akkor is van amit megtehetünk. Használhatjuk akár mások megerősítéseit, ha magunkénak érezzük őket.
"Amikor úgy kezdesz egy mondatot, hogy "Én vagyok",akkor megalkotod aki vagy és aki lenni szeretnél. Amikor úgy döntesz azt mondod " Boldog vagyok, Kedves vagyok, Tökéletes vagyok," Segíted az Isteni fényt benned növekedni és ragyogni." Wayne Dyer
Az önértékelés nem olyan dolog, amit egyszer megszerzünk és kész. Meg van, a miénk és így marad örökké. Folyamatosan tenni kell érte, folyamatosan támogatnunk kell magunk, szeretni és figyelni magunkra. Szokássá kell alakítani, és akkor miénk a teljesség érzése amit aztán megoszthatunk másokkal.
Október végén Louise L. Hay a facebookon megosztott egy ilyen önszerető tükörmunkát, amit mondogatok magamnak mindennap azóta. Szótárral fordítottam, mert egyenlőre még nem beszélek angolul, így elnézést, ha pontatlan. Az eredetit Louise Facebook idővonalán október 25.-énél találhatjátok. Ma úgy éreztem sokkal jobb lenne, ha veletek együtt csinálhatnám. Így ha van kedvetek, 30 napon át mondjátok el mindennap az alábbiakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése