2018. január 15., hétfő

Gyengéd vagyok magammal


Karen Drucker Gentle with myself című dala ihlette ezt az írást, mert nagyon megérintett engem.

Ez a dal arról szól, hogy gyengéd és megbocsátó  magához, ringatja és szereti magát, mint egy újszülött gyermeket. Szerintem ez nagyon szép, bensőséges és szeretetteli kapcsolódás önmagával.
 
Van benne egy rész ami különösen tetszik:

" csak annyira sietek, amennyire a leglassabb részem haladni képes."

 Milyen csodás gondolat! Nem sietek, hagyom hogy a saját tempómban fejlődjek és bevárom a leglassabb részem is. Sokszor gondolatban már annyival előbb meg vannak a dolgok, mielőtt kimondanám őket és sokkal előbb kimondom, minthogy cselekednék. De ismerek olyan embert is aki előbb cselekszik, mint gondolkodna. A lényeg bármelyik részünk is a lassabb, várjuk be őt is türelemmel. Olyan sokszor hallom kliensektől, hogy már nem itt kellene tartanom és időnként persze az én fejemben is megfordul. Sokan jók célkitűzésben és óriási erőbedobással látnak neki a megvalósításnak és aztán kedvüket szegi, hogy nem elég gyorsak az eredmények. Én például nem vagyok jó tervezésben, tele vagyok ötletekkel, de nagyon lassú a megvalósításban. Mindkét esetben igaz lehet az, hogy be kell várni a lassabb részünk. Ha ott kellene tartanunk, készen állnánk akkor valószínűleg ott is lennénk. 
Miközben várakozunk, legyünk magunkkal gyengédek és szeressük magunkat, mint egy újszülött gyermeket, aki teljesen ránk van utalva.

Ui.: A gyengéd szó jelentése : Szeretetből kíméletes. Finom bánásmódú, mást nem sértő, kellemetlen érzéstől megkímélő figyelmes hozzáállást mutató.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése